Jesus, satan, bögar o sånt

Var faktist en jäkla bra film den där Saved! ^^,

Måste ju säja att ja inte hatar kristna, hatar e ett starkt ord, men jag ogillar de kristna (och andra människor) som försöker tvinga på andra människor sätt att tänka o tro, det är så irriterande! En av orsakerna jag aldrig skulle vilja tro eller tänka så. Är som kärringen mot strömmen, jag gör inte något om folk försöker säga åt mig att tro, tänka, pröva eller liknande, då gör jag de absolut inte, e bara så! Låt mig ha mina egna tankar och min egen tro, tack!

Känner faktist riktit härliga kristna typer:) såna som inte gnäller om sin tro stup i ett utan bara är härliga människor som tror på gud:) Så de ska va, så som tron gör världen bättre:) Folk som i allmänhet inte försöker förändra människor är bra, tycker jag iaf ^^,

Som i filmen, försöka göra en homosexuell frisk, eeee, vadå frisk?

Huvudrollen i filmen sa nått klokt: "Varför gjorde gud oss så olika, om han vill att vi alla skall vara lika?"
Det var smart sagt! De kristna som fattat vad de inebär är bra kristna, så jag tror Gud (om han finns), skulle vilja att mäniskor var.

Jag vet inte vad jag tror på, tror att d finns nått större där ute, men vet inte vad..iaf inte än^^, Jag är öppen för förslag :D

Men låt folk tro vad de vill, och tro själv på vad du vill, men försök inte tvinga över det på folk utan om du vill prata om det, diskutera saken som vuxna människor och inte som nån galning som knackar dörr och vill berätta hur du hamnar i helvetet om du inte gör som gud vill eller bla bla

Så, nu var de sagt^^

Filmen var iaf bra, som ja sagt nu några gånger, så se den;) hihi





kul bild:D



And another thing..

..fotboll suger;) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0