Vem är tröttast i landet här..

..d e jaag..d e JAAAAG!! JAAAG! o_O

Galet trött e ja..så de så:P

Har suttit i skolan hela dagen..jobbigt..lyssnat på föreläsare bara..jobbigare..skrivit kandarbete..jobbigast :S

Stressad blir ja me:P man ska ju fan va klar snart..aså klar me kandarbete, klar me skolan, få jobb, jobba..osv...
De e jobbigt de me:P



Har ja nått vettigt o komma me ida?
..jo..kanske..

har kommit på en teori..nej, hypotes om varför det finns bögar, lesbiska och bisexuella..haha
min bögkompis tyckte ja vart galen:P

hehe..vill ni veta mi nteori får ni fråga..jobbigt o förklara..
men den handlar iaf om att det finns en kärlek på jorden åt alla ^^,

..på tal om de såg jag på L-koodi igår, aka L-word :) kul program:D

sååååå



image29



E inte lika mörkrädd mer..lite skönt^^, blev mindre mörkrädd här en natt..den natten min kära sambos kompis sov över här:) kändes tryggt att någon sov i vardagsrummet så ja inte kunde inbilla mej massa saker..
..efter det har min rädsla gått om lite..d e skönt..faktist:D

Isa e mörkräddast i världen..


image30


..or am I?;D

Den gula på bilden e jag..Frej som keepar mej sejf ^^,

känns bra me en Frej:) <3



Nuff said today:P
..tror ja..

ja vet int om ja komer på nå o skriva mer ida..händer int så myki här om ja ska va ärli:P
bara skola o bajs typ:)



Puss o kram^^



image31




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0