3 par

Här är tre par skor från Din sko som jag bara älskar! :)


Detta par äger jag inte själv, men skulle såå gärna äga dem!
Så fina såå!


Dessa "skor" köpte jag för ett tag sedan..de är otroligt härliga!
Köpte till en början ett par stövletter i samma stil (hittade ingen bild på dem)
och jag älsakde dem, så jag måste köpa dessa stövlar oxå :) De är jäkligt
bekväma och bra nu på vintern då platån och klacken är i rå gummi :)
Man halkar alltså inte runt som Bambi på hal is :P heh


Dessa är mitt nyaste fynd!JAg har sett på dem länge, men prioriterat andra saker..
men senast jag var ner till Åbo så var dessa på rea, halva priset! Jag kunde inte motstå
dessa fulsnygga skor, så köpte dem! ^^

Vad tycker ni om dessa 3 par? :) Jag är galen i dem i alla fall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0