Kissnödig..

..är jag, men orkar inte gå på toa..är de inte höjden av lathet så säg!

Jobbat mycket idag..först på eftis och sedan på k-market..men mitt humör har varit på topp! :) HAr kanske kommit frma till hur jag skall göra med mian studier..finns ju dock en hel massa jagv ill bli, men kanske satsar på pedagogiken after all :) kan ju alltid studera mera senare i livet :P studera e så jäkla kul! ..fast endå vääldigt jobbigt..men de e nästan ett nödvändigt ont för mig..jag eller ett ontvändigt nöd? hehe..de e ju inte dåligt att studera heller, men det kan bli skitjobbigt ibland, speciellt då man studerar på den nivå jag gör nu..meeen, de skulle kunna vara mycket mycket värre..

Skönt e de att få utvecklas i alla fall :)

NU skall jag på riktit gå på toa annars händer de no en olycka!

so looong!

puss ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0