Sidu på he viisi

WOI W*TTU..va ja va full igår:P haha *skäms* Va härlit o dra en fylla^^ *wee* men att man kan skäm ut sej såde:S *iiik* men men..ja e bara jag;P o så va de ett triangeldrama där o..eler..e blir ju ett fyrkantdrama^^ men men..såde kan e gå sen bara..synd bara att ja måst va en del i de..ha ja ju int bett om! Nåjaaa..

Skolan går de framåt me..gjort mina uppgifter *dukti flicka* Nu e d bara några hundra kvar då känns e som:P men dem ska no bli fixade o^^ wee

Igår va de soligt o snön hade nästan smält bort o ja kände vår i luften, to till o me på mej en väst iställe för en rock då ja gick ut..men va vänta mej idag? Joo, då ja vakna på morgonen snöade de så mycke att..ja..ja ble besviken iaf. Att se snöflingorna falla så tätt och så mycke, fick mej inte att känna vårkänslor direkt:/ Inte som igår..o nu, nu e ja ensam hemma me..min kille e ju inte här..på jobbet o sliter..ska fösöka göra lite skolarbeten o så, kanske byka lite (tvätta kläder) o sen ja..sen gosa me Frej då han kommer hem ^^, lovely<3

Baj nu på en stund, skriver nå mer då de händer nått i mitt liv..mitt liv har på senast bara varit skolarbeten o pengaproblem:P

Men på tal om de..ja fick ett stipendium igår på 250 euro..ojoj..ja ble så glad^^ Bra o va från Nagu;D haha

Puss o kram^^

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0