pink.

Jag har bestämt mej..

JAG SKA BLI BLOND!

HAHA!:D

Jag gillar egentligen inte fejk blond, varken på tjejer eller killar..

..okej, vissa passar i de,
men de flesta ser bara blonda ut;P

Nåväl,
jag ska bli blond..
men me lite svart framtill..

Ska va blond ett tag,
vill va d bara för att säjja att ja en gång varit fejkblond^^
hih

men iaf, blir lättare o färga den rosa färgen i sedan
har en flaska me färg som förväntansfullt väntar på å klickas ut i mitt hår^^

*wee*

hoppas de blir bra o att min chef tycker d e okej:p haha

efter ja varit rosa ska ja bli rödhårig..knallrött!
bara för o ha varit rödhårig lixom^^

Sen back to black^^

hihi

"Svart e såå jag!"
lixom dah
hehe ;D

nåja nu vet ni de^^

*hihi*

Tror ni de blir bra?

TELL ME!!!!!

;D






Isa in black;P



*MIHIIP*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0