Day 04 – What you ate today

Detta var ju intressant..alltså jag har inte varit hemma på heela dagen så några bilder på vad jag ätit lär ni inte få, men ajg kan ju skriva de iaf;P

Börja jobba 6.00 på gruppiset i Kållby..en 7.15 tiden började jag min dag i mat med en semla med ost och skinka plus nått glas mjölk. Klockan 9 skulel de vara julfest för Kållbys daghem så då åkte vi iväg på fest. Där fick vi pepparkaka och kaffe. Sen en 11 tiden var de dags för lunch vid gruppiset och vi fick potatis-korv-låda plus kokta grönsaker (broccoli, blomkål och morötter) och till de drack jag mjölk och åt ett knäckebrö.

Sen var de dags för vilan och efter de var de kaffepaus och jag drack en kopp kaffe och före de hade jag smygit i mej ett marabou choklad hjärta..mmmm :) Sen bar de iväg hemåt..tror inte jag åt något då faktist..efter ett par timmar var de dags för nästa jobb, nämligen det vid K-market. Där börja jag me en liten bit jul-bostonkaka och vatten. Sen jobba lite och sen matpaus. De blev en porkkana-kolmio eller så va de en majs-kolmio (alltså en trekantig semla) med smältost på och till de vatten..sen blev de en bit bostonkaka till.

Kom just hem och e svinhungrig, men vet inte vad jag skall äta..blir säkert en banan eller ett knäckebrö..men den hemligheten behåller jag för mig själv;P haha

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0