bumbi björnar i stan!


..eller kanske mumintroll?


ojoj..f*n va ja saknar sommaren, måste bara få erkänna det..sommar o sol e ju de bästa som finns!

..fast d blir ingen sommar utan riktigt goda vänners sällskap heller..juh!



*RARRRR*



Sommaren 2007 var ju en av de bästa..nästan..dommaren 2006 o 2005 var ju inteså tokiga heller;P hih
men senaste sommar var härlig..TROTS att jag jobbade för många kvällar o knappt hann gå till Najaden o supa me mina härliga vänner:/ men några lyckade kvällar blev det allt;P

Min bobo saknade jag oxå hela sommaren..men, destu härligare att träffa honom igen efter att fått sakna honom lite, saknad gör gott;P

Men de bästa med sommaren var nog att få göra en liten trip me en av mina bästa vänner:)

Det startade i Åbo, via Stockholm vidare mot Uppsala där vi bodde en natt hos en av mina älsta nätpolare, C (alltså den jag haft kontakt med längst;P haha). Därefter bar det av mot Göteborg där det kryllade av bekanta och vänner. Jag fick bo hos R o S:) tack till er^^, speciellt R som tog så väl hand om oss, fast han kände sej som en dålig värd;P hehe

I gbg fick L och jag yra åpå bäst vi ville, fan så kul!!:D Att gå på krogen var ändå bäst;P hehe Där träffa vi T o P och en av dem visade sig vara e härlig kille och ny vän:)

I slutet på resan, dvs på tågstationen, kom enannan bekant och hälsade på..sååå kuul!:D D vart A d^^ han som ja kännt en längre tid och som är en härli vän, men som jag kanske tappat kontakten med lite..sorgligt d:'( nåja..kul va d iaf o ses^^

Ja-a..va ska man säjja..va en härli sommar, o ja saknar den sååå mycket!! Nu kommer det dock snart en ny sommar, med nya bekantskaper och fester;P hehe

Hoppas på att få göra en trip igen, skulle va härligt!:D

Nä..fan..sommar..kom..NUUU!!!!:(


PUSS..glöm inte o använda tandtråd!;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0