Hemma i Nagu:)

Den här helgen har jag alltså varit hemma i Nagu:) helt kul faktist^^ har inte varit hemma sen julen, så va ett tag sen ja så mina päron o så..o mina söta kissor^^

Imorgon (söndag) far ja hem ti Jakobstad igen o så:) Har packat ner massa som ja ska ha me mej, fattar inte hur ja ska få de in i bilen:S iik!! hah Letade igenom vårt förråd, o ja hitta massa kärl och glas o liknande som jag fått till studenten o som ja ärvt av fammo..fattar inte hur ja kan ha så mycket! haha..men de e kul^^

Hittade även högtalare till datan o ett hemma bio system..eler, hitta o hitta, ja visste att jag hade såna men men..äh!:D hah

ojoj..nu rota mer;P

puss^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0