Day 03 – Your parents

Okej, dag tre och nytt ämne..mina föräldrar!

Min mamma och jag liknar varann på många sätt. Vi e båda korta, vi e båda lite galna och vi e mycekt snälla. Tror int de finns nå snällare mamma än min! Hon gör allt för att man ska va glad och köper saker som överraskningar och försöker få en glad. Hon handarbetar som en tok..tyvärr har jag inte ärvt hennes ådra för att sticka och virka..hon e som en jäkla maskin! :) Hon stickar, broderar, virkar osv varje kväll. Ibland stickar/virkar/broderar hon åt barnbarnen, ilband åt mej o mina syskon och ibland åt andra som överraskning eller för att nån frågat om hon skulle kunna sticka något åt deras nyfödda eller virka nå dukar åt dem. DÅ gör min mamam de, för hon e snäll :) Dessutom gör hon världens bästa smörgåstårta som e känd i nagu och pargas. Ibland har hon fått beställnignar på den med..min mamma e bäst! :) U gotta love her! :)


Min pappa e också bäst och de finns ingen snällare än honom! HAn har dock lite dåliga nerver och är lite orolig av sig så han kan lätt bli arg och så, men jag vet att han menar väl och man msåte ha överseende..han har inte haft de så lätt..mer ska ja inte gå in på om de. Huvusaken e att han e min pappa och att jag älskar honom :) Pappa e bilmekaniker så han e den som får hålla min bil i skick då jag kommer ner till nagu :) Själv e ja blåst då de komemr till bilar..ja kan bara köra..knappt de :P hehe

JAg liknar nog ganska mycket på både mamma och pappa. Både utseendemässigt och annars, fast jag ändå e ganska olik dem :P Meen, ju äldre jag blir ju mer märker jag hur mycket vi liknar..skrämmande, men lite mysigt :)



Hade ingen bra bild på mamma o pappa..men här e dem iaf på julafton 2008 :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0