Vårt land vårt laaaaaan, vårt pääronlaaaand!!

Ja, som ni förstår e de den 6:e december, och de är då Finlands självständighetsdag..jajja! :) Vår nationalsång går ju inte som min rubrik visar meen ja tycker den där versionen va roligare ;) (för den som tror de e frukter jag skrev om så kan ja upplysa om att päron (uttalas pääron eler päron, med ä och o, beroende på var man bor i finland, och de betyder potatis)

Nåväl..idag ha jag inte gjort något..bara sovit och kollat tv..och Anime! Jag har aldrig varit nå stort fan av anime, men min kära sambo är de och han har fått mig att kolla på en serie som heter "To aru majutsu no index". Jätte bra, rekomenderar! :)

Blir en spännande vecka detta, både vasa och kokkola ska besökas! :) IIIIH! :D

Nu sova igen;) natti :D (fast tror ja ska läsa lite av ozzys bok "Jag är Ozzy" först;P )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0