Men ja sku ju inte orka..

..gå till jobbet nu..men måste väl! Grr..

varför kan inte jag vinna högsta vinsten o få en massa miljoner så ja kan göra vad jag vill?
nene, så bra ska vi ju inte ha det tycker mitt öde heh..nåja..e glad för det jag har iaf:)
En underbar pojkvän, vår lägenhet (okej vi hyr men den e vår iaf så e d bara;p ehhe),
mina underbara vänner och faktist så e inte mitt jobb så farligt, finns värre om man säger så :)

Såså..ska försöak va en glad flicka som går till jobbet idag..ja d ska ja d! ^^

Före jag knallar iväg skall jag ringa till frisören o boka tid för färgning o klippning..mitt hår e..usch! nu..
får se om jag klipper kortare eller låter det växa..hmmm :) hihi

Puss o kram på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0