svart topp



här är en helt vanlig svart topp som jag gjort om på detta vis. Ni vet alla små band som oftast sitter fast inne i blusar man köper, så att de skall hållas på hängarna? jag klipper alltid bort dem eftersom de alltid har en tendens att ploppa fram nu som då annars..jag sparar alla dem banden och använder dem till då jag gör om smycken eller då jag gör små söta rosetter osv på kläder. Här har ni ett exempel på det. här har jag lagat små hål i toppen, trätt igenom dessa band och sytt fast i ändarna. Vid ärmarna har jag gjort små hål, trätt in bandet och sedan dragit åt lite extra så tyget veckats och sedan knytit en rosett..voila! en helt ny topp, som säkert ingen annan har :)
Denna är ja inte jätte nöjd med, men det var ett experiment såå..de kommer mera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0