Don't let go..

..never give up it's such a wonderful life!

Jag ÄLSKAR Hurts album Happiness jag blir på bra humör, fast ändå lite sorgsen..jag ÄLSKAR sån musik!! :D

Blood, Tears and Gold och Evelyn är nästan mina favoriter på skivan..och The Water, förstås :)





http://www.youtube.com/watch?v=JBOEsQCdqpI NJUT! :)


Dagen har annars börjat bra..öppnade på gruppiset och ett barn som är mycket svårflörtat undra om ja skulle komma imorgon oxå och jag sa att jag bara e där på onsdagar..då sa denne att de va så roligt då jag var där på moron..aaw, mitt hjärta tog ett lycko skutt! :) hih!

Nu ska jag sjunga lite o sen ska jag vidare till nästa jobb :) K-market väntar ikväll ;)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0