Uscha mej

Då sitter man här o väntar på sin kar..
han e på krogen ännu o jag orka inte fara me så ja kom hem o städa undan efter förfestan..haha
nu e här rent o fint^^

gick före ut på krogen, gratis krogen o vänta på de andra..men de for till dyra krogen o dit for inte ja så to en kebab, åt den o for hem..

..men här e rent o fint nu igen iaf..

..fan de hade skitat ner medan ja vart borta:p haha

murr

men tur ja orka städa iaf..mycke skönare o vakna upp till städat än till ostädat tycker jag^^

gott me vatten också..kebaben var stark..burr burr

;p

men nu o sova^^

natti natti:)

kram o puss era slusk ^^,

P.S. Jag fick träffa min Lisa och min DIsa idag ^^, *wee*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0