Mööööördörööör

Hej hej hej..

usch! va tråkit man kan ha:/ sitter här på min berömda bak o funderar på vad jag skall göra för att få tiden att gå..
e på jobb och har ännu inget att göra..d suger hååååårt...o lääänge..*GAAAAH*

Hoppas någon har nått för mig o göra snart, blir galen!

Idag jobabr jag dessutom  först här på skolan och sedan på K-market..där skall jag sitta till klockan 21.00 o se glad o trevlig ut..haha..yeah right, like that is ognna happen.. ;P

D händer faktist inget intressant i mitt liv just nu..bara jobb o väntan på jullov o mer tid för o kunna va hemma o träna osv:)

..men vänta..

..en sak ha faktist hänt..jag o killen har skaffat en nintendo wii! De e fan så roligt! köpte guitar hero på samma dag vi fick Wii:n..Wii sports e skitkul, speciellt boxningen..ja e ö verlägsen!;P haha (nee d e ja inte men jag måste ju få tro d iaf;P ) Jag vann faktist min kille alla gånger utom den sista gången då vi boxades mot varann..men det gjorde jag på flit, han blev så arg då han inte vann;p haha (schyyy säj inget;p )

Snaart snaart..snaart e d maat..d enda man väntar på under dagen:p haha finns itne mycekt annat än d..förutom att komma hem förståss:)

Nee..nu ska ja nog göra nå annat..surfa lite;)

Ha d gött o blött!

Puss:)

BTW...

En av dagarna ja hade lite o göra på jobbet sökte ja upp ltie bilder på google med frisyrer och gjorde ett kollage :) ..jag vill desperat fara till frissan o klippa mig o färga..här e lite av vad jag skulle vilja ha:) Titta noga och njut;) *lol*




vad jag vill ha



LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0