längesedan..

..ja skrev här:) hehe

oj va ha hänt då..typ nada?:P mest suttit i skolan med Lisa, försökt skriva på slutarbete..meen, arbete på det kvar än, tyvärr:/

I lördas var d fest!:D en kompis, Andy, som hade inflyttningsfest..helt kul nog:) Sedan på krogen^^
kände mej fin i mitt nyfärgade hår! längesen ja haft min stora lila/rosa slinga i håret *wee*
I lööv it^^

va hände sen?

jag o frej gick till det nyöppnade Subway på natten till söndagen..glupska efter mat beställde vi av min kompis, som tydligen jobbade där, men blev halvt besvikna..va ju inte så gott:P

kan man ha nå mindre o skriva om än jag?:D

nåväl..idag e d skola..med föreläsningar..blääää..orka!

nåja..ska äta klart så ja kanske blir lite pigg^^

baj baj:P


image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0