Glad, gladare, mjukost

Idag fick ja ett glatt besked mitt i de fula vädret. Jag får sluta med min reuma medicin!! :D
Jag har som de flesta av mina vänner vet, reumatism. Och jag har ätit de där jävla gula pillren i hur länge som helst nu.. (de luktar EriKeeper, ett lim-märke). Men nu e d iaf slut på å äta dem, vilket gläder mig:) nu har ja bara osteoporosen o få bukt me o sen kanja ta d lugnt me medicinerna^^

Tänk va mycke skada onda ord kan göra. "du e tjock", "du e ful", "du e fetast" osv osv.. Tack vare de och ett annars dåligt självförtroende o självbild så gick ja ner o tränade som en galning. Sen blev ja sjuk pga detta, tack nu bara!!

Men d viktigaste e ju att jag börjar bli frisk nu:) Tack vare en massa härliga människor, och mig själv, har jag tagit mej igenom detta och har nu en sund relation till mat och mig själv..visst får jag återfall, men då finns min Frej där o stöttar mig. Hon honom kan ja gråta ut..min bobo <3

Hoppas att ni där ute som har haft eller har samma problem har hittat eller kommer hitta er själva, de är ni värda.

:)

Puss på er gullnosar ^^,



 
Vi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0