Homo, bi, hetero och vad tänkte Gud med isf?

Ojoj.nu e man hemma i Nagu igen..Blev en lång körning från Jakobstad..men skönt o köra:)
Då jag kör ahr ja inte så mycket annat för mig än att lyssna på musik, prata för mig själv och tänka..
Just denna gång kretsade mina tankar kring homosexuella och Gud..hmm..kan ju börja från början:P

Jag har haft en teori (eller hypotes för ovara korrekt..har ju inte forskat eller nått om det här men iaf) om att alla är bisexuella, mer eller mindre. Vissa dras mera till tjejer, andra mera till killar och vissa dras lika mycke till båda könen eller så dras de till båda könen fast olika mycket..man kan ju vara attraherad av tjejer, trots att man endast blir kär i killar..osv..om ni förstår?
Alltså, det finns egentligen inget som heter heterosexuell eller homosexuell..egentligen..d e bara ord vi kommit på för att försöka gruppera oss..typ..vårt samhälle funkar så..(vad jag har märkt iaf, allt delas ju in i grupper vare sig de handlar om musik, filmer, rika, fattiga, svarta, vita osv osv)..nåjaa, moving along..

I bilen satt jag då å funderade på människokroppen och bibeln o Gud..såg på en serie igår från Sveriges tv4, som jag tror hette Lie to me..de va en kille som var jäkligt kristen o hans föräldrar oxå..o han började ha "orena tankar" om sin lärarinna (som då var ganska så hot)..o sen blev hon mördad..då..va d nu va..men iaf..föräldrarna va helt inne på att sex e den största synden o va fan d nu va o att de hade pratat me sin son om den största synden..nåja..mer ids jag int berätta, för resten har inget med saken att göra..anyway.. dessa dumma ideér om att sex sku va något syndigt fick mej att fundera..fattar inte hur sex kan vara syndigt om det är så vi förökar oss..fattar inte bara..Om Gud finns, kan han inte vara så DUM att han menar att det sätt man förökar sig på är syndigt..varför skapa nått som är skönt för att sen säga att det är syndigt? För att testa oss? ööh..förstår inte..och nu, den stora frågan..varför satte Gud en G-punkt i slidan på kvinnan och i rumpan på mannen? På kvinnan e d ju självklart, men varför i rumpan på mannen? Jo..jag tror att det är för att något skall röra den..alltså sex mellan två män..ni fattar vah? hehe

"Varför finns G-punkten i rumpan på mannen, om den inte skall få vidröras?
Varför har kvinnan blygdläppar, om inte dessa skall få kyssas?"

(kom på denna i bilen oxå..eum..jooo)

Nåja, ni förstår min point iaf hoppas ja..ja skriver direkt från huvet så kan vara lite rörigt ;P hehe

Nå iaf..såå, om Gud skapat oss, har han varit jäkligt dum! Måste bara sägas..och Han sa ju att man skall älska alla osv, o ändå så får inte två män elelr två kvinnor älska varann..joo, sääkert..vilken kärleksfull gud isf! *Morr*

Om det finns en gud så tror jag nog att denne inte skulle va så jävla dum! Själv tror jag på nått större, något vi dumma människor ens kan börja att förstå..kanske en gud, vem vet?! Inte jag, jag har inte sett..men OM Gud finns, så tror jag att denne är en tvekönad gud som älskar att ha sex! Sex är ju bra, man blir ju lycklig, inte sant? Tror inte en smart Gud skulle ta det ifrån oss ;P hih

DÄr va lite av mina funderingar, bra eller dåliga får ni avgöra:)

Mycket kärlek till er alla, kvinnor som män! ^^

*PUSS*

nam nam

(Kanske detta är vår gud?;P hehe..eler okej, gudinna..what ever;p )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0