kankelbär

Idag vart de en ny dag..börja slött igen, steg upp 11 då jag egentligen skulle stiga upp 8..hmmm!?
Försökte sedan srkiva lite skolarbeten men de gick int så bra så sket i d o kolla på "days of our lives" före jag gick till jobbet där jag skulle sitta i kassan och se ut som om jag fått i mig lustgas.

HAH!

Nåväl..hemma nu iaf..börjar bli lite irriterad..har haft ett sår i mungipan..läste på nätet att man kan få de då det är kallt väder o så..jag brukar ha d ibland på vintern men de bruakr gå om då jag dricker C-vitamin..men inte nu..så har försökt me nå B-vitamin salva..d funka faktist! Sprickan e borta från ena sidan...men nu börjar andra sidan spricka upp..

GAAAH!

Nåja..får väl smörja den också då bara o se glad ut;P

Ojoj.jag har ett tråkigt liv just nu, så orka du läsa de jag skrivit så grattis;)

hih

Imorgon jobb igen..skulle börjat fyra som idag, men börjar 14.15 istället..bytte arbetstid med en av mina arbetskompisar..
O sen onsdag-fredag blir d dagis:) Skall va vikarie..jee:p hih

Nåja..nu ska ja sluta skriva för idag för händer inte nå skoj endå:P

Puss o bajs ^^,





spricka i läppen it is;) hehehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0