lök

usch vilken trött söndag! Varit på kurs hela helgen och nu känner jag mej trött och dåsig. Till råga på altl har jag proppat i mej chips med dipp och godis, vilket får mig att känna mig ännu mer trött, dåsig och svälld..haha

Förra helgen var super! hade födelsedagsfest på lördagen (fyllde år på tisdagen) och det kom många goda vänner. Inget extra drama, ingen som grät, ingen som skrek, ingen som annars fick spel..allt gick bra..samma på krogen..hade så otroligt kul!

Janå man kan ju inte ha kul varje helg så..fick väl ha en lite tråkigare helg denna helg då:p trots att kurserna jag gick var intressanta. Den ena handlade om kvalitativ inriktning och den andra handlade om missbrukarproblematik..ojoj..lärde mej allt om droger..bara o börja odla nu då;P hehe eler så int!!

Ångest, panik och mitt e mellan..:)

Puss o kram, bajskalas







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0