Tråkeli tråk

har en tråkig dag med tråkiga kläder o tråkigt hår..

väntar på morgondagen då jag får träffa min lilla chokladpudding anton ^^ hihi
..och kanske lite andra små vänner oxå :)

Hoppeli hoppas att jag hittar d jag söker imonn då ja ska shoppa o att jag inte super för mycket :P haha

Designade nyss ett par conversskor oxå..skit cool! kanske ska beställa..måste se..kanske ska designa lite andra först o välja de bästa paret sen:) jäkligt cool me egen design..får man va ensam om dem iaf:P hehe

vooi voooi..

Va ska ja mer skriva? hmm..nada?

händer inte så mycket i mitt liv just nu..vill gärna d händer mer mer o mer! men men..så e d

vill ju reesa! hih

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0