Day 01 – Introduce yourself

Okej..vem e jag? Tycker de e så såvråt o prata om sig själv och berätta vem jag är, men jag ska göra ett försök i alla fall :)

Jag är en tjej född 1986. Jag kommer från Nagu i Åbolands skärgård där jag busade på med mian vänner. Sen gick jag i gymnasiet i Pargas och efter det åkte jag iväg till Jakobstad för att gå i skola. Skolan jag valde gjorde mig till barnträdgårdslärare, och ajg som fullkomligt hatade barn i högstadiet..så de kan gå :P Jag studerar fortfarande där och hoppas påatt jag snart har tagit min magister i barnpedagogik..de börjar va på sista strået nu :) JAg vill fortfarande studera otroligt mycket! jag vill bli psykolog, socionom, estenom, lärare osv osv osv..jag äälskar att jobba med människor och jag har hört att jag skulel passa bra som psykolog :)

Förr var jag allt för snäll, men nu har jag lärt mig att man inte kan vara snäll jämt och vara alla till lags. Jag har gått ignom mycket jobbigt i mitt liv, bland annat har jag haft ätstörningar och reumatism, båda på samma gång i slutet av gymnasiet. De va jobbigt både psykiskt och fysiskt. JAg kudne ju knappt röra mig för mina smärtor, och psykiskt led jag för att jag inte kunde röra på mig eftersom jag annars sprang typ varje dag eller gjorde nån annan form av träning. JAg kände mig fet, ful och oälskad. Nu e de annat dock! JAg ser inte perfekt ut men jag har kommit fram til latt jag ändå e helt söt och jag e inte så smal som ajg skulle vilja vara, men ajg får helt enkelt acceptera att sån e jag och de finns människor som älsakjr mig precis som jag e :)

Jag är ne ganska rastlös själ. HAr jag bestämt att jag skall ha något eller ska göra något så då skall ajg göra det eller få det, helst på en gång eftersom jag itne har nått tålamod att vänta! JAg är shoppinggalen och har mer kläder och skor än de flesta, mycket mycekt mer! Jag har ca 100 par skor och kläder så att jag inte får in de i garderoberna mina. JAg älsakr att ändra mitt hår! förr hade jag alltid min naturliga hårfärg och långt hår, tills en dag våren 2007 så jag bestämde mig att klippa mig och efter det började jag färga och testa och nu har jag rakat av mig allt hår och trivs som sjutton! :)


Jag har alltid varit pojkgalen:P då jag var yngre var jag kär i de flesta haha. De va ju en tid då jag inte fick några pojkar alls dock pga att jag inte var smal nog och inte hade jag väl bästa självförtroendet heller..men i gymnasiet började jag också få uppmärksamhet och jag har nog haft min beskärda del av härliga och mindre härliga män :) Några e nära vänner, andra ahr jag mindre kontakt med, men alla har en speciell plats i mitt hjärta. Den som ahr störst plats nu dock e min fina sambo Frej <3 :) vi har varit tillsammans i ca 4 år nu! :)

Ja..sen älskar jag, förutom att shoppa nya kläder, att sy om kläder! och jag gör det förhans, inte på maskin..så tycker det e lite skillat ;) Dessutom har jag en förkärlek för piercingar och tatueringar,specuellt piercingar..har haft mellan 20-30 sådana..just nu ahr jag kanske en 22 stycken :)

JA..va mer kan ja säga om mig? hmm..vet ej..tror de där får räcka ;) haha

Lite bilder kan aj bjuda på dock :)

zombie

Såå! Nu känner ni mej liite bättre ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0