Day 02 – Your first love

Min första kärlek ja..svårt att veta vad som egentligen är äkta kärlek..men ska försöak reda ut det :)

Min riktit riktit första kärlek var ju på dagis, så därför kan det ju inte räknas som äkta kärlek på det sättet utan de var väl mera en väldigt nära vänskap. Han heter Anton och nuförtiden e han en av mina bästast vänner! :)



SÅ han va min dagis kärlek :)

Efter de så var ja ju kär i både den ena och den andra..jag var killtokig! Men i Högstadiet träffade jag Patrik, som jag tror var min riktigt första äkta kärlek, eftersom den kärleken höll i sig mycket länge och började redan på samam gång vi träffades. Vi klickade direkt och det fanns alltid nån viss kemi mellan oss, trots att vi till en början bara var vänner. Han hann va ihop med min bästa kompis före mig och sen en kväll kysstes vi men de blev inte till något för han bodde långt bort från mig at that time..sen var jag ihop med två killar där emellan som jag nog var kär i men de va inte samma sak riktigt..efter ett tag blev det jag och patrik ialla fall, trots att han ännu bodde längre bort. Förhållandet höll i 6 månader, nästan exakt, och det var kul så länge det varade. Nu e han och jag bra vänner ändå, fast vi ses typp 1-3 gånger i året bara.



De va han de då :)

Efter Patrik kom nästa kille som jag haft mycket svårt att komma över. Delvis tror jag det berodde på att de kändes så vuxet och att han sa så fina saker åt mig och för att de va mitt i den period som jag ännu mådde mycket dåligt över min kropp..han fick mej att må bättre. Men sen sa ahn fina ord som tydligen inte stämde mer efter 3 månader bara..såå..ja..tror han var en av dem jag älskat men som..ja..I don't know..kärlek e komplicerade saker..iaf står vi inte varann nära mera, även om ajg vill ah kvar kontakten verkar itne han vilja det..såå..ja..men jag sörjer inte direkt, finns så många andra fina män man akn ah kontakten kvar med:)

Sen efter detta hade jag lite på gång med olika killar där somliga betyder mer för mig nu än andra. :) Men sen hittade jag min bästa vän och kärlek Frej :) såå..nu har det hållit i 4 år! :)

Ni får helt enkelt försöka lista ut vem som egentligen var min första kärlek..tycker de e så lätt att förväxla med vänskap osv..men..ja..man mår väl bäst av att ens andra hälft är ens bästa vän som man kan del allt med :) Kärlek e inte bara attraktion och passion, det är så mycket mer :)



Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0