2010..hur ska detta år bli?

Suttit en stund framför datorn nu o läst lite bloggar o så..intressant :) Medan jag läste bloggarna så slog det mig att det är ett ytt år nu! Inget jag tänkte på igår direkt..hade ett mysigt hemma nyårsfirande i soffan med min kille :) Tittade film o myste o åt gott :) Kunde inte bli bättre faktist!

Skönt med ett lugnt nyår för en gångs skull :)

Vad ska man göra detta år då? Många möjligheter finns de..skall i alla fall jobba mer o spara pengar o inte shoppa så mycket..hoppas på att jag kan hålla mig..det är svårt för en inbiten shoppare som mej :P Speciellt svårt kommer det att bli att inte köpa nya skor..fattar inte vad som gör skor så speciella..men..de är så härliga och gör mig så glad..lite små patetiskt, jag vet :P

Kanske skulle börja med att gå och lägga mig nu..skall jobba imorgon..skall upp ca 5.30 :P hehe
Skulle helst inte gå och sova än dock..så..kanske sitter uppe lite till ;)

kram o hej! :)

En bild tagen av min kompis Mimmi Luther. Hade ett litet photo shoot me mej i Åbo

En bild tagen av Mimmi Luther nån gång i gymnasiet (typ 5-6 år sedan).
Denna bild e tagen i Åbo, nära centrum :) Var en dag att minnas! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0