Ny månad, nya möjligheter..spöken!?

Första natten på nya månaden hände nått lite kusligt..vaknade av att det var något som föll, sen hörde jag flera gånger nå andra konstiga dunkandke ljud..eftersom jag var livrädd (e galet mörkrädd) sa jag för mig själv att e där nå spöken eller nå som vill mej nå så visa er int här utan visa er i mina drömmar..sen somnade jag..

..det jag drömde om var att Frejs (min sambos) föräldrar var hos oss..Frej var påväg i duschen och jag stod och pratade med Frejs pappa. Plötsligt stod det en man som var mer som en skugga vid wc-dörren..Frejs pappa frågade om inte frej skulle och duscha och då kom den svarta mannen gående mot mig och lade handen på min axel. Jag kände hur det blev varmt i hela bröstet och jag fick en underlig känsla..sen vaknade jag. Det var skrämmande..knappast betydde det något men..man vet ju aldrig :S

Nu ska jag försöka skaka av mig känslkan att nån stirrar på mig och laga mej klar för jobbet..see u later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0