Gutten morgen..

..idag är en ny dag med nya möjligheter! Helst ksulle ja bara vilja sova men så bra ska vi inte ha det :P

Lite bestört o besviken vart man då man läste om hur valet i sverige hade blivit..usch..SD..får samma äckliga känsla av dem som jag får av sekt-liknande predikningar..usch o tvi!

Nåväl..igår var en helt trevlig dag :) Såg på lite "Drawn together" me kärleken och sen fick jag se en alldeles underbar måne med vackra moln runtomkring..ah! Försökte fotogarafera den, men med tanke på att jag är en gansak så dålig fotograf och att jag bara ahr en sketen digitalkamera, så blev inte bilderna så bra..men jag kan iaf bjuda på lite smakprov :)






Bra eller ej? :)

Och så en liten dagsbild på lilla mej ;)



Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0